گروه آموزشی : * | |
سال فارغ التحصیلی : * |
|
لطفاً هر یک از سؤالات مطرح شده را مطالعه و گزینه ای که بیشترین هماهنگی را با نظر شما دارد، علامت گذاری نمایید.
|
1. حیطه آموزش
|
کیفیت آموزشی، کاربردی و به روز بودن برنامه درسی : * | |
کمیت و کیفیت برنامه های درسی در ایجاد توانایی های شناختی (دانش عمومی و تخصصی) : * | |
کمیت و کیفیت برنامه های درسی در ایجاد توانایی های کاربردی (دانش کاربردی) : * | |
کمیت و کیفیت برنامه های درسی در ایجاد نگرش مثبت (رفتاری، ارتباطی و عاطفی) : * | |
توانایی استادان و اعضای هیئت علمی گروه به لحاظ شاخص های علمی – آموزشی و کیفیت تدریس : * | |
توانایی استادان و اعضای هیئت علمی گروه به لحاظ شاخص های رفتاری و اجتماعی : * | |
بهره گیری استادان از شیوه های مناسب و متنوع تدریس : * | |
تناسب دروس نظری و عملی برنامه درسی گروه : * | |
مفید و کاربردی بودن دروس تخصصی برنامه درسی : * | |
کیفیت برنامه های کارآموزی و یا بازدیدهای علمی : * | |
بازخورد و تأثیر نتایج ارزشیابی کیفیت تدریس استادان در جهت بهبود کیفیت آموزشی : * | |
کارایی برنامه درسی دوره تحصیلی تان در پرورش توانایی های خود – اشتغالی و کارآفرینی : * | |
کارایی برنامه درسی دوره تحصیلی تان در پرورش توانایی های خود – اشتغالی و کارآفرینی : * | |
کاربرد دانش و مهارتهای اکتسابی دوران تحصیل در شغل فعلی : * | |
تناسب تواناییها، دانش و مهارتهای اکتسابی شما با نیازهای جامعه و انتظارات کارفرمایان : * | |
لطفا هر یک از سئوالات زیر را مطالعه و گزینه ای که بیشترین هماهنگی را با نظر شما را دارد،علامت گذاری نمایید.
|
حیطه پژوهش و عملکرد اساتید راهنما و مشاور
|
آزادی عمل در انتخاب اساتید راهنما و مشاور جهت اخذ پایان نامه : * | |
انطباق بين موضوع پايان نامه با نيازهاي واقعي جامعه يا پيشبرد مرزهاي دانش : * | |
آشنایی با روشهای پژوهش علمی، خلاقیت و مهارت علمی لازم برای تحقیق و پژوهش : * | |
كمك و راهنمايي در انتخاب موضوع به روز و تدوين پروپوزال : * | |
برخورداري از توانايي علمي و مهارتي لازم در زمينه پژوهش : * | |
ارائه راهنمايي هاي لازم براي تدوين محتواي پايان نامه : * | |
مطالعه به موقع و دقيق پايان نامه همراه با ارائه پيشنهاد : * | |
راهنمايي و توجيه دانشجو به منظور آمادگي براي دفاع از پايان نامه : * | |
ارائه توضيحات لازم در جلسه دفاع از پايان نامه : * | |
مشاركت مؤثر در تدوين و نهايي كردن مقاله مستخرج از پايان نامه : * | |
رعايت شئون استادي و داشتن سعه صدر در امر راهنمايي : * | |
تداوم راهنمايي و پاسخگويي در طول دوره پژوهش : * | |
پیشنهادات
|
1. آیا پیشنهادی در جهت تغییر یا بهبود واحدهای درسی و سرفصل دروس این رشته دارید؟ : * |
|
2. آیا پیشنهادی در جهت تغییر یا بهبود واحدهای درسی و سرفصل دروس این رشته دارید؟ : * |
|
3. اکنون که وارد محیط کار شدهاید آیا پیشنهادی در راستای ارتقای آموزشهای مهارتی دانشجویان این رشته دارید؟ : * |
|
4. به نظر شما برگزاری چه کارگاههایی در دوران دانشجویی میتواند برای آینده شغلی دانشجویان مفید باشد؟ : * |
|
5. عمده ترین نقاط قوت و ضعف گروه آموزشی دوران تحصیل شما چه مواردی بودند؟ : * |
|
نقاط ضعف : * |
|
نقاط قوت : * |
|